lørdag den 5. februar 2011

Neglelakker










Min lille samling..andre mener ikke den er lille, men i forhold til denne fellow amagerkaners samling er det jo nærmest ingenting!

Depend lakkerne er billige og fås i et væld af farver. Til prisen (24,95 eller nogen gange 5 for 100) er de udmærkede, men gør sig nok bedst hvis man bruger en overlak til. Det samme gør sig gældende for H&Ms lakker.

Der er meget delte meninger om Chanels lakker. Min erfaring er at de er lidt "bløde" i det så de er længe om at hærde, hvorfor de egentlig også gør sig bedst med en overlak. Måske ikke helt hvad man forventer, når prisen er tæt ved 200 kr. stk.

Efter min mening er Essie lakkerne overvurderede - de kan være svære at lægge på synes jeg. Min erfaring er at E.L.F. lakkerne er skrækkelige..

Ingen kommentarer: