mandag den 14. februar 2011

IKEA never lets you down

 Nogle af deres sengesæt er på tilbud så du får to sæt for et sæts pris - det blev 59 i alt for to sæt af dette.

Min niece og nevø skulle begge have et vækkeur til den nette sum af 5 kr. - og de mente at jeg burde have et da jeg er dårlig til at stå tidligt op ! okay så..

Ramme til 7 kr. - man skal sætte billeder i så der er noget på to sider.

 Brødform (havde ikke en), suppeske (den gamle er væk!?!), skrællekniv (passer i farven til mine andre blå køkkenting) og tusser (har ikke nogen til når der kommer børn på besøg hos mig - kuglepen er ikke helt det samme vel)
 Kasser til opbevaring af mad

Klassikeren: 50 stearinlys!
De krus som jeg er begyndt at drikke latte af - skulle lige have to mere.

Min niece ville ønske, at hun havde været med i IKEA, da jeg var derude i januar - så bestemte mig for at hun skulle have sådan en tur her i vinterferien. Hun er den fødte shopper (måske har jeg smittet af på hende?) og i forbindelse med en nyindretning af hendes værelse havde hun ganske bestemte idéer om hvad hun lige stod og manglede. Jeg skulle jo egentlig ikke have noget, men lidt blev det da til ;-) men går det ikke altid sådan i den butik?

Ingen kommentarer: