mandag den 21. juni 2010

ELF



Der er blevet skrevet meget om produkter fra ELF rundt om i blogland. Jeg har købt flere ting derfra, de er så billige, at man nemt bliver fristet til at teste en masse produkter..

Min sidste ordre indeholdt blandt andet en af deres bronzere, ELF Studio Bronzer med farvepaletten Warm. Den er super billig, omkring de 30 kr., men jeg overvejer om farverne er de rigtige til mig for synes jeg skal bruge meget af den før det overhovedet kan ses.

Jeg købte også Complexion Perfection, som er en pudder som skulle udjævne farvetonerne i huden. Den giver en pæn mat hud som base for bronzer med lidt glimmer i, men om den ligefrem udjævner hudtonerne, det har jeg svært ved at lure. Måske man skal lave test-shots med kameraet?

Har I erfaringer med ELF produkterne?

Ingen kommentarer: