mandag den 28. maj 2012

Art Deco negle

Jeg er vild med art deco, kunst, arkitektur, tøj..faldt over denne video på nettet om "nemme" art deco negle, og måtte afprøve det i dag. Jeg ændrede dog en af farver til turkis, da jeg synes den mørkerøde var lidt for vinter-agtig her i maj måned.

 Se her på youtube

Jeg startede med et tyndt lag Particuliére fra Chanel på hele neglen, som tørrede, herefter prøvede jeg at skabe bue-formen med en tynd guldfarvet neglelak fra H&M. Det var svært synes jeg, prøvede med en tynd øjenskyggepensel, som vist i videon. Til sidst prøvede jeg at skabe de yderste buer med Nouvelle Vague fra Chanel. Det hele tørrede lidt og fik hjælp af et tyndt lag Seche Vite. Den sørger også for at overfladen bliver glattere og noget pænere..

Det er ikke en særlig nem form for manicure, når man som jeg ikke er vant til at lave det mere eksperimenterende..men jeg tror at øvelse i dette tilfælde vil kunne hjælpe meget..på grund af tidsforbruget vil jeg dog nok kun lave det til særlige lejligheder..

















Ingen kommentarer: