tirsdag den 21. februar 2012

COS kan jeg li'


COS' fysiske butikker ligger i København og Aarhus, begge flotte butikker. Men det hjælper jo ikke meget, hvis der er udsolgt af det man havde kig på, eller man bor alt for langt derfra. Min erfaring er, at der ikke er ret mange af den samme størrelse i de fysiske butikker, og hvis man bruger 36 eller 44, er der ofte kun 1 af hver. 
COS har heldigvis åbnet netbutik, som byder på rigtig mange fine ting. Jeg fandt et par fine ting under udsalget.

1. Jeg manglede en ny grå cardigan, og i tråd med hvad diverse dameblade siger om hvad man skal gå efter på udsalg, kiggede jeg og fandt denne i en fin grå nuance, i lambswool og til 225 kr. Til den pris synes jeg det kan betale sig at kigge efter en klassiker/god kvalitet på udsalg.

2. Jeg faldt for dette fine lyserøde tørklæde, da jeg så det på bloggen The Blonde Salad, og et hurtigt kig hos COS afslørede, at det skam stadig kunne fås (for 25 euro). Det er vel ikke en klassiker, men meget nyttigt at have når det er 0 grader :-)

Ingen kommentarer: