mandag den 12. april 2010

Er det...


en Mulberry Alexa? Nej..det er en "lædertaske"..hvis ikke det var fordi at denne er til salg på en side som ikke sælger Mulberry, ville jeg ved første øjekast tro, at det var en Mulberry. Tidligere har jeg set andre tasker på denne hjemmeside (modekungen.se)som også ligner lidt for meget til, at jeg synes man kan nøjes med at kalde det for inspiration. Vila på Vesterbrogade havde også en meget nær efterligning af en Alexander Wang Brenda taske, da jeg kiggede derind i lørdags (burde have snuppet et billede med min mobil - ak). Tasken fra modekungen er meget nær originalen, men jeg tror at jeg personligt ville føle at det var "lånte fjer" at købe den eller Vila-tasken. Altså tror jeg ville føle at jeg prøvede at købe lækkerheden fra en Mulberry eller Wang men uden at ville betale prisen..

Ingen kommentarer: